Helyi ízekkel száll fel a hipsztervonatra a Coca-Cola

Egyszerre logagolná meg a kézműves termékek iránti egyre növekvő őrületet és keltene nosztalgiát az egykori kisüzemi palackozás iránt az óriáscég két új termékével. img9141_rendition_584_389.jpgFotó: coca-colacompany.com

A kaliforniai málnával és georgiai barackkal ízesített termékek az egész USA-ban kis 12 unciás üvegpalackokban kaphatók (ez egy üdítősdoboz tengerentúli szabvány mérete, erről itt olvashat).

"Ezek az üdítőkülönlegességeink különösképpen azok számára lehetnek vonzók, akik kedvelik a kézműves ízeket, és szeretnek válogatott ételeket és üdítőket megkóstolni"

- mondta róla Lillian Norton, a Coca-Cola innovációs részlegének vezető márkamenedzsere.

Nálunk a kóláscég jelenleg erősen a Zero termékeket erősíti idehaza, de akar ilyen változatban is érdekes lenne mondjuk ceglédi kajszibarackkal vagy szomolyai feketecseresznyével ízesített verziót kóstolni.

Címkék: Marketing